CRM

Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.

Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, customer experience, Customer Journey

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd, […]

, , , , , ,
Authenticiteit
Bijgespijkerd, CRM

In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants

, , , , , , ,
Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, Customer Journey

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals

, , , , , ,
Klantgerichte cultuur
Bijgespijkerd, cem, CRM

4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel

, , , , , ,
Scroll naar boven