In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen
Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants […]
Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.
Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants […]
“Waarmee kan ik je van dienst zijn?” Deze maar al te bekende woorden klinken over telefoonlijnen, op klantenservicedesks en in
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals
De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel
Het is alom bekend dat data het nieuwe goud is. Marketeers gebruiken data niet alleen om hun campagnes beter af
De kassa speelt een belangrijke rol in elke winkel. Of het nou om een webwinkel gaat, een fysieke winkel, of
Door Arjan Nieuwbeerta De ontwikkelingen op technisch gebied gaan razendsnel. Denk je net je hele kantoor up-to-date te hebben met