CRM

Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.

Authenticiteit
Bijgespijkerd, CRM

In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants […]

, , , , , , ,
Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, Customer Journey

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals

, , , , , ,
Klantgerichte cultuur
Bijgespijkerd, cem, CRM

4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel

, , , , , ,
Scroll naar boven