In 6 stappen een CX Levenscyclus
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Is jouw organisatie of merk online goed zichtbaar?! Investeer in SEO! SEO is een belangrijke pijler van marketing en noodzakelijk
Klanten willen gepersonaliseerde diensten, waaronder product aanbevelingen en directe toegang tot klantenondersteuning. Eén manier voor directe interacties met klanten en
Thought leadership is een vorm van contentmarketing, waarbij je gebruik maakt van het talent, de ervaring en de passie binnen
Hoe schrijf je een effectieve e-mail? Belangrijk is dat zowel de body, de onderwerpregel als de afzender voldoende aantrekkelijk zijn
Is nog niet iedereen in je organisatie overtuigd van het nut van emailmarketing? Wij zetten 15 argumenten voor je op
Wist je dat de wereldwijde contentmarketingindustrie vanaf 2021 meer dan $ 400 miljard waard is? Content marketing wordt steeds groter