In 6 stappen een CX Levenscyclus
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Thought leadership is een vorm van contentmarketing, waarbij je gebruik maakt van het talent, de ervaring en de passie binnen
Hoe zorg je voor een juiste hoeveelheid én kwaliteit van je leads zodat je voldoende nieuwe klanten genereert? Door inzicht
Contentmarketing wordt steeds belangrijker. Om in 2023 contentmarketing optimaal in te zetten, zetten we zes acties op een rijtje die
Nooit eerder was de relatie tussen bedrijven en klanten zo belangrijk als nu. Zowel bij digitale als fysieke ondernemingen is
En hoe je daarbij de online marketing aanpakt Elke week starten er honderden nieuwe bedrijven. Hoe val je op tussen
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantervaring zowelbelangrijk is voor het aantrekken als voor het behouden van