3 Perspectieven voor Customer Engagement
Customer Engagement, het betrekken van klanten, is een algemeen begrip. Het daadwerkelijk invullen van de customer engagement is vaak een […]
Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.
Customer Engagement, het betrekken van klanten, is een algemeen begrip. Het daadwerkelijk invullen van de customer engagement is vaak een […]
Informatie, gegevens, data, allemaal begrippen rondom een breed spectrum. Waarom noemen we het big data en waarom noemen we het
Big Data, small data, elke marketeer heeft te maken met data. Data verzamel je het best op het moment dat
Zijn de termen CRM en CEM wel bekend genoeg? En als ze bekend genoeg zijn, zijn de definities of omschrijvingen
De reden om een contentstrategie te ontwikkelen ligt vaak in een marketingvraag. Vanuit marketingperspectief is het uitgangspunt meestal, klanten werven
Het ontwikkelen van een succesvolle B2B marketingstrategie is uit de drukken in 5 essentiele stappen: strategie content traffic genereren lead
Nederlandse bedrijven halen te weinig uit hun CRM-systeem. De belangrijkste oorzaak: ze stemmen hun aanpak onvoldoende af op de klant