CRM

Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.

Marktbehoefte
Bijgespijkerd, CRM, crossmedia, customer experience

3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de

, , , , , ,
Effectieve relatiegschenken
Bijgespijkerd, CRM, customer experience

3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert.

, , , , , ,
Bijgespijkerd, CRM, customer experience

4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het

, , , , , , ,
Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, customer experience, Customer Journey

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd,

, , , , , ,
Scroll naar boven