Trendrapport: vijf customer experience fundamentals
Ontdek de CX fundamentals waarmee jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt.
Alles over de klantbeleving en customer relationship management. Tips, tools en handige stappenplannen voor de verbetering van de customer experience bij jouw doelgroepen.
Ontdek de CX fundamentals waarmee jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt.
De COVID-19-pandemie heeft niet alleen stringente gevolgen voor de vakantiereizen die consumenten graag naar zonnige bestemmingen maken. Het levensbedreigende virus
Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de
Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert.
Meer dan ooit is een goede samenwerking tussen marketing en sales van wezenlijk belang voor een onderneming. Alleen als deze
In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd,