In 6 stappen een CX Levenscyclus
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Het vergroten van de experience is een belangrijke asset geworden in het leveren van een toegevoegde waarde voor (potentiele) klanten. […]
Loyale klanten komen keer op keer terug en voelen een grote mate van verbondenheid met je bedrijf, merk of product.
Ontdek de CX fundamentals waarmee jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt.
Loyale klanten zijn de ruggengraat van veel merken. Het kost minder om aan hen te verkopen, ze zullen eerder klanten
Nooit eerder was de relatie tussen bedrijven en klanten zo belangrijk als nu. Zowel bij digitale als fysieke ondernemingen is
We dachten dat Covid-19 eind 2021 zou eindigen, maar nu met omicron, weet niemand wanneer het leven weer normaal wordt.
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantervaring zowelbelangrijk is voor het aantrekken als voor het behouden van