4 doortastende tips voor de verbetering van de klantbeleving
In hun voortdurende uitdaging de klantbeleving te verbeteren, kunnen marketeers zich laten inspireren door een eindeloze stapel goedbedoelde rapporten. Een […]
In hun voortdurende uitdaging de klantbeleving te verbeteren, kunnen marketeers zich laten inspireren door een eindeloze stapel goedbedoelde rapporten. Een […]
Door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan Belevingswaarden beschrijven de ideale klantbeleving. Deze geven meestal in woorden de ideale situatie
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes
Organisaties zoals het Alexander Monro Ziekenhuis, Arval, Carglass, Coolblue, Triodos Bank en ZLM en de betere hotels worden jaar in
De mens maakt ontelbaar veel beslissingen per dag. Van grote beslissingen zoals het kopen van een auto, tot kleinere beslissingen
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie
De term marketing is een samenvoeging van market en getting. Dus, marketing is in principe marktgericht en niet klantgericht. Anders