De ontwikkeling en lading van belevingswaarden in 6 stappen
Door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan Belevingswaarden beschrijven de ideale klantbeleving. Deze geven meestal in woorden de ideale situatie […]
Door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan Belevingswaarden beschrijven de ideale klantbeleving. Deze geven meestal in woorden de ideale situatie […]
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes
Organisaties zoals het Alexander Monro Ziekenhuis, Arval, Carglass, Coolblue, Triodos Bank en ZLM en de betere hotels worden jaar in
De mens maakt ontelbaar veel beslissingen per dag. Van grote beslissingen zoals het kopen van een auto, tot kleinere beslissingen
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie
De term marketing is een samenvoeging van market en getting. Dus, marketing is in principe marktgericht en niet klantgericht. Anders
De digitalisering heeft er voor gezorgd marketeers veel makkelijker inzicht kunnen krijgen in de uitwerking van hun activiteiten. De resultaten