4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur
De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel […]
De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel […]
Tijden veranderen. Dat is een cliché en feitelijk niets nieuws. Want al meer dan een halve eeuw geleden zong Bod
Wat maakt social selling anders dan gewone sales? Dat ligt met name in de nieuwe mogelijkheden die online kanalen en
‘Content is king.’ Het is een gevleugelde uitspraak die je vast en zeker al eens hebt gehoord. Van grote multinationals
In hun voortdurende uitdaging de klantbeleving te verbeteren, kunnen marketeers zich laten inspireren door een eindeloze stapel goedbedoelde rapporten. Een
Door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan Belevingswaarden beschrijven de ideale klantbeleving. Deze geven meestal in woorden de ideale situatie
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes