Bijgespijkerd

Klantgerichte cultuur
Bijgespijkerd, cem, CRM

4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel […]

, , , , , ,
Veranderingen
Bijgespijkerd, online marketing

De 8 cruciale veranderingen die de markt van morgen bepalen

Tijden veranderen. Dat is een cliché en feitelijk niets nieuws. Want al meer dan een halve eeuw geleden zong Bod

, , , , , , ,
Tips CX-verbetering
Bijgespijkerd, online marketing

4 doortastende tips voor de verbetering van de klantbeleving

In hun voortdurende uitdaging de klantbeleving te verbeteren, kunnen marketeers zich laten inspireren door een eindeloze stapel goedbedoelde rapporten. Een

, , , , , ,
Belevingswaarden
Bijgespijkerd, online marketing

De ontwikkeling en lading van belevingswaarden in 6 stappen

Door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan Belevingswaarden beschrijven de ideale klantbeleving. Deze geven meestal in woorden de ideale situatie

, , , , , ,
Scroll naar boven