Customer Journey

Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey

4 tips voor de implementatie van click & collect in winkels

Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten

, , , , , , ,
Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, customer experience, Customer Journey

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd,

, , , , , ,
Customer journey mapping
Bijgespijkerd, CRM, Customer Journey

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals

, , , , , ,
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing

De 5 cruciale ontwikkelingen door de veranderende klantvraag

De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie

, , , , , ,
Scroll naar boven