7 tips voor een onverslaanbare klantervaring
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantervaring zowelbelangrijk is voor het aantrekken als voor het behouden van […]
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantervaring zowelbelangrijk is voor het aantrekken als voor het behouden van […]
Wil jij je klanten beter begrijpen en je verkoopresultaten verhogen? Segmenteer je klanten dan op basis van hun gedrag. Traditionele
Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd,
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie
De term marketing is een samenvoeging van market en getting. Dus, marketing is in principe marktgericht en niet klantgericht. Anders