De 6 populairste KPI’s voor de bepaling van de klantbeleving
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes […]
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes […]
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie
Customer centricity omvat de volgende kenmerken: de klant als uitgangspunt klanten laten helpen participeren door klanten in bedrijfsprocessen het sociale
Vanuit de klant denken, de strategie bepalen vanuit de beleving van de klant of het zorgen voor onderscheidend vermogen op
Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen: het
Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen:
Het inzetten van direct mail neemt af. Op zich niet bijzonder omdat de kosten voor direct mail stijgen, het bereik