4 tips voor een betere klantenservice met Facebook Messenger
Messagingkanalen voor klantenservice zijn gestegen in populariteit. Wij geven je 4 tips hoe je Facebook Messenger kunt inzetten om betere […]
Messagingkanalen voor klantenservice zijn gestegen in populariteit. Wij geven je 4 tips hoe je Facebook Messenger kunt inzetten om betere […]
Een mailbox waar geen einde aan lijkt te komen, de telefoon die blijft overgaan, en wachttijden die maar blijven oplopen.
Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten
Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de
Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert.
In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd,