9 redenen waarom start-ups mislukken
Het is uitdagend om een start-up op te zetten. Je zoekt naar een mogelijkheid, verzamelt geld, mensen en middelen bij […]
Het is uitdagend om een start-up op te zetten. Je zoekt naar een mogelijkheid, verzamelt geld, mensen en middelen bij […]
Binnen een marketingstrategie is het ondenkbaar om niet na te denken over het merk en de merk experience. Vanuit dat
Een merk is een belangrijk deel van een marketingstrategie. Een merk roept een associatie op in het denken van de
Wat is een merk? Een merk is een associatie in het denken van de klant. Bedenk maar een merk en
Een merk is een associatie in het denken van de koper, gebruiker of klant, B2B en B2C. Een goed merk
Een KPI, Key Performance Indicator, is een meetinstrument. Een KPI geeft handvatten aan een marketeer om zijn strategie te koppelen
Het begrip merk omvat nog steeds dezelfde elementen als destijds is geformuleerd door Giep Franzen: “Een merk is een associatie