Accountability steps voor marketeers
Accountability, ROI of het meetbaar maken van de campagne is vaak een lastige sluitpost voor een marketeer. Toch is het […]
Accountability, ROI of het meetbaar maken van de campagne is vaak een lastige sluitpost voor een marketeer. Toch is het […]
De discussies zijn herkenbaar. De activiteiten die kunnen starten op diverse sociale media zoals op Facebook, LinkedIn, Twitter en Pinterest,
De beleving voor een klant van ons product of onze dienst is een succesfactor voor herhalingsaankopen en trouwheid van die
Analyseren en meten van inspanningen en daarmee het effect van ons marketingbudget kunnen bepalen, is de basis voor elke marketingstrategie.
Een merk is een “associatie in het denken van de klant”. Als marketeer zijn we dus enerzijds afhankelijk van het
Nagenoeg elke onderneming verkoopt iets. Dus sales is belangrijk. Het samensmelten van de marketingcommunicatie inspanningen en de verkoopinspanningen komen, zeker
In het eerste deel van dit tweeluik over merkconsistentie is het model voor merkconsistentie onder de loep genomen. In deel