7 tools voor inzicht in de reclamecampagnes van concurrenten
De digitalisering heeft er voor gezorgd marketeers veel makkelijker inzicht kunnen krijgen in de uitwerking van hun activiteiten. De resultaten […]
De digitalisering heeft er voor gezorgd marketeers veel makkelijker inzicht kunnen krijgen in de uitwerking van hun activiteiten. De resultaten […]
Ondernemingen verliezen tegenwoordig in twee jaar tijd gemiddeld de helft van hun klanten, in drie jaar tijd de helft van
Google Home, chatbots, Apple Earpods, smartwatches, artificial intelligence en virtual reality. Dit is slechts een willekeurige greep uit de innovaties die
De website van een organisatie is het hedendaagse visitekaartje. In hun zoektocht naar inspiratie en informatie betreden consumenten, in zowel
LinkedIn is voor marketeers en salesprofessionals in business-to-business een onmisbaar platform voor het leggen en onderhouden van relevante contacten geworden.
Voor ondernemers is het veelal problematisch om daadwerkelijk plannen te maken. Vaak is het een kwestie van gewoon doorgaan. Want
Het is alom bekend dat data het nieuwe goud is. Marketeers gebruiken data niet alleen om hun campagnes beter af