5 tips voor duurzaam communiceren
Natuurlijk moet je doelgroep weten dat je iets verkoopt. Maar wat ze écht willen weten, is het verhaal erachter. Hoewel […]
Natuurlijk moet je doelgroep weten dat je iets verkoopt. Maar wat ze écht willen weten, is het verhaal erachter. Hoewel […]
Het is essentieel om jouw product, dienst of organisatie te laten opvallen ten opzichte van de rest. Maar wat maakt
Wil je als bedrijf overleven in dit digitale tijdperk? Dan moet je je bedrijf ook online in de markt zetten.
Social media zijn en blijven belangrijke communicatiemiddelen om te boeien, binden en verkopen. We hebben de belangrijkste trends voor je
“Conversieoptimalisatie? Wat is dat?” Deze vraag hoor ik vaak van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb). Onlinemarketing kennen ze
Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten
Ooit gaf een marketeer twee euro uit, waarvan één euro effectief was besteed. Hij wist alleen niet welke euro. Die