10 beinvloedingsprincipes in de praktijk
Iemand overtuigen met je boodschap is en blijft de belangrijkste uitdaging van marketing. Dat is waar het uiteindelijk om draait. […]
Iemand overtuigen met je boodschap is en blijft de belangrijkste uitdaging van marketing. Dat is waar het uiteindelijk om draait. […]
Met neuroschrijven doe je een beroep op de menselijke psychologie. De betrokkenheid en motivatie om meer te leren en te
Neuromarketing verovert de wereld stormenderhand en wordt op de een of andere manier door bijna elk groot bedrijf en iedere
Een belangrijke schakel voor succesvol ondernemen is de ontwikkeling van een marketingstrategie die vanuit de klant wordt gegenereerd. Maar alleen
Wat als marketeer moet weten van de werking van de hersenen. De hersenen vormen een complex geheel. Het is natuurlijk
Elke marketingstrategie en elke campagne is erop gericht om mensen te overtuigen en overhalen een actie te ondernemen. Dat kan
Marketing is “weten wat de klant wil en hem dat geven”. Inspelen op behoeften van mensen en klanten ligt daaraan