9 tips voor emails die aandacht trekken – deel 1 van 2 delen
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele e-mails die iemand ontvangt […]
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele e-mails die iemand ontvangt […]
Iedereen mailt, iedereen ontvangt mail. Ben je je bewust welke mail je zelf wel leest en welke mail niet? Kijk
Een email is zinloos als er geen tekst in staat. De stelling dat “iedereen wel eens tekst heeft geschreven voor
Je producten, diensten, merk en business breng je onder de aandacht. Daar zijn legio mogelijkheden voor, online en offline. In
In elke email die je verstuurt staat naast de geadresseerde en de afzender ook een onderwerpregel. De onderwerpregel bepaalt voor
Email marketing is gemakkelijk? Zelfs professionals vergeten wel eens iets of maken fouten. Het is een continu proces om de
Hoe maak je die? Een email versturen doen we dagelijks. Een email sturen met een rol in een cross mediale