17 conversieverhogende tips voor e-mail – deel 2 van 2
Dagelijks schrijven we meerdere mailingen voor onze relaties. Daarbij denken we vaak niet aan de elementen in de email. Wanneer […]
Dagelijks schrijven we meerdere mailingen voor onze relaties. Daarbij denken we vaak niet aan de elementen in de email. Wanneer […]
Dagelijks schrijven we meerdere mailingen voor onze relaties. Daarbij denken we vaak niet aan de elementen in de e-mail. Wanneer
Het verzamelen van data, email adressen en andere informatie over klanten en potentiële klanten is het fundament voor succes voor
Het schrijven van teksten is uitdagender geworden. Naast eisen als relevant en informatief is er ook een ontwikkeling op het
Het inzetten van direct mail neemt af. Op zich niet bijzonder omdat de kosten voor direct mail stijgen, het bereik
Binnen de marketingstrategie stijgt het aandeel van de e-commerce. Zowel zakelijk alsook consumenten kopen steeds vaker en steeds meer online.
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele emails die iemand ontvangt