In 7 fasen een effectieve campagne
Event Driven Marketing 3.0 (EDM) is een belangrijke factor voor succes bij een (online) campagne. In 7 fasen maak je […]
Event Driven Marketing 3.0 (EDM) is een belangrijke factor voor succes bij een (online) campagne. In 7 fasen maak je […]
Toe opa, vertel eens over vroeger. Toen de computer nog een onbekend fenomeen was en het internet niet in de
Waar we tot voor kort nog onderscheid konden maken tussen een communicatie-, PR- en marketing-manager, zien we dat deze generalisten
Wij bedoelen met Social Business niet zomaar de organisatie die een non-profit doelstelling kent maar de organisatie die die succesvol
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waar zij mee zitten; meer inzicht in
Het concept van Event Driven Marketing (EDM) is eenvoudig uitgelegd; het juiste aanbod aan de juiste klant via het juiste
Event Driven Marketing kan op vier niveaus worden ingezet. Hieronder worden de niveaus geïntroduceerd aan de hand van het EDM