Wat leren we van 8 jaar klantonderzoek
In de acht jaar dat we (MarketResponse) de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland organiseren, hebben we een goed […]
In de acht jaar dat we (MarketResponse) de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland organiseren, hebben we een goed […]
Vanuit lange traditie zegt de marketeer dat het werven van klanten duurder en meer inspanning vraagt dan het behouden van
Wie wil het niet? Klanten die meer opleveren dan we denken of hopen. Het voldoen aan het leveren van de
Kijken we naar de processen dan kent men bij het gebruik van sociale media een sterke mate van proactie naast
Relevantie is een belangrijk onderscheidend aspect voor succes binnen de verschillende sociale media. Gebruik maken van de juiste content, juiste
Wat is eigenlijk gamification? En wie doen er aan games? Die vraag stellen is het antwoord weten. De meeste mensen
In 2012 telde Mark Zuckerberg een miljard dollar neer voor de overname voor een bedrijf met twaalf medewerkers. Instagram, een