Science: Is it a girlthing?
“appalling,” “horrendously ill-judged,” “insulting,” “misogynistic,” het waren vast niet de woorden waarop de EU commissie hoopte toen ze besloot een […]
“appalling,” “horrendously ill-judged,” “insulting,” “misogynistic,” het waren vast niet de woorden waarop de EU commissie hoopte toen ze besloot een […]
Ben ik net marketeers aan het afleren dat men alleen naar volgers of naar likes moet kijken, komt Shell
Op internet en op social media wordt een hoop geschreven over … het internet en social media. In deze berg
Onderzoekjes. We zijn er zó gek op, dat er hele tv-programma’s en krantenrubrieken omheen zijn gebouwd. En waarom ook niet.
Interne communicatie is een belangrijk onderdeel van een organisatie, en toch doen we dit vaak af met besprekingen en mailtjes.
Online influencers zijn voor de marketeer wat culinaire recensenten zijn voor een restaurant. Je weet dat ze er zijn en
Voor een eenvoudige PR-jongen als ik zijn bloggers eigenlijk maar lastige sujetten. Je weet niet wat ze willen en of