9 onderwerpen die een klant verwacht
Een klant tevreden stellen is wat elke marketeer en ondernemer belangrijk vindt. Dat betekent dat we enerzijds aan de verwachtingen […]
Een klant tevreden stellen is wat elke marketeer en ondernemer belangrijk vindt. Dat betekent dat we enerzijds aan de verwachtingen […]
De B2B markt is een benadering van de markt op zich. B2B is anders dan B2C is een uitspraak die
Binnen de vele mogelijkheden van sociale media is Snapchat op dit moment de snelst groeiende. Veel nieuwe gebruikers en een
De beleving van de klant zorgt in veel gevallen voor de onderscheidende factor voor het wel of niet met succes
Wat is Experience Business kun je je afvragen? In de ontwikkeling van ondernemingsstrategieën is telkens sprake van een volgende fase.
We weten het allemaal. Het onderscheidend vermogen, de toegevoegde waarde voor een klant, zit met name in de beleving die
Een infographic wordt steeds vaker door marketeers ingezet om te communiceren met de doelgroep en klanten.