In 9 stappen de beste website – deel 2 van 3 delen
Vanuit het vraagstuk om de beste website te maken zijn drie perspectieven te onderscheiden: de visualisatie het geheugen het gedrag
Vanuit het vraagstuk om de beste website te maken zijn drie perspectieven te onderscheiden: de visualisatie het geheugen het gedrag
Het ontwikkelen van de beste website. Het is een stevige uitspraak, wat verstaan we echter onder de beste website? In
Een KPI, Key Performance Indicator, is een meetinstrument. Een KPI geeft handvatten aan een marketeer om zijn strategie te koppelen
We kennen allemaal het belang van SEO (organische zoekmachinemarketing). Maar waar moet je nu echt op letten. Dit artikel geeft
Accountability, ROI of het meetbaar maken van de campagne is vaak een lastige sluitpost voor een marketeer. Toch is het
In het marketingwerkveld ligt het steeds meer voor de hand dat online marketinginspanningen en offline marketinginspanningen samen komen. Dat wordt
Analyseren en meten van inspanningen en daarmee het effect van ons marketingbudget kunnen bepalen, is de basis voor elke marketingstrategie.