11 voorbeelden van het gebruik van emoticons op social media
We gebruiken ze steeds meer in onze dagelijkse communicatie: emojis en smileys. Het is dan ook niet verwonderlijk dat emoticons […]
We gebruiken ze steeds meer in onze dagelijkse communicatie: emojis en smileys. Het is dan ook niet verwonderlijk dat emoticons […]
Na de lancering in 2010 is Instagram in korte tijd uitgegroeid tot een immens groot wereldwijd sociaal netwerk. Deze groei
De spelregels voor marketing en sales zijn door de digitalisering definitief gewijzigd. Dat komt niet alleen door de technologische ontwikkelingen,
Wat maakt social selling anders dan gewone sales? Dat ligt met name in de nieuwe mogelijkheden die online kanalen en
Tegenwoordig verwachten klanten dat bedrijven en instellingen dag en nacht beschikbaar zijn voor vragen, advies en klachten. Mede door de
LinkedIn is voor marketeers en salesprofessionals in business-to-business een onmisbaar platform voor het leggen en onderhouden van relevante contacten geworden.
Het inzetten van advertenties in de sociale media wordt steeds vaker toegepast. Niet altijd met succes en we mogen ook