Het Service Recovery Model van Miller (1999) als helpende hand bij je online service
Fouten maken we allemaal, zelfs de beste bedrijven. Deze fouten worden door de kritische consument steeds sneller en eenvoudiger (de […]
Fouten maken we allemaal, zelfs de beste bedrijven. Deze fouten worden door de kritische consument steeds sneller en eenvoudiger (de […]
“The best way to create the future is to create it”, zei Abraham Lincoln volgens de overlevering. Of was het
Content is king. Het is zo ongeveer het grootste cliché over het internet. En anders wel het oudste. Maar in
Ik heb in het verleden veel professionals getraind in teksten schrijven met allerlei doelen en lezers en af en toe
Op donderdag 15 april organiseerde YER voor de derde keer een “E-commerce Round Table”. Met een aantal relaties, werkzaam op
Eén van de dingen die ik mis in mijn web-statistieken (ik gebruik zowel Google Analytics als Yahoo Web Analytics) is het verkeer dat ik via Twitter krijg. Ik ben even wat gaan graven om te kijken of en hoe ik deze statistieken toch kan krijgen in één van deze pakketten.
Seizoensinvloeden kunnen een enorme invloed hebben op je bezoekersaantallen. Is het koud dan zoeken mensen hele andere zaken dan bij