12 KPI’s voor elke digital marketeer – deel 3 van 3 delen
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van […]
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van […]
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van
Wie wil er geen merk dat engaged wordt door de gebruikers en mogelijk ook anderen uit het grote publiek. Hoe
De online mogelijkheden nemen elke keer weer toe. Dat maakt dat we als marketeer keuzes moeten maken. Het zorgen voor
Iedereen mailt, iedereen ontvangt mail. Ben je je bewust welke mail je zelf wel leest en welke mail niet? Kijk
Een social media manager heeft als hoofddoel dat de sociale media die worden gebruikt een optimaal resultaat opleveren als bijdrage