Hoe Sony Ericsson ons doet geloven…
De slogan ‘Make Believe’, van Sony Ericsson, heeft voor mij sinds deze week een nogal scheve betekenis. Op de één […]
De slogan ‘Make Believe’, van Sony Ericsson, heeft voor mij sinds deze week een nogal scheve betekenis. Op de één […]
Laat ik heel simpel zijn: ja, de iPad is geschikt voor zakelijk gebruik. Maar… Als je ermee aan de slag gaat moet je beseffen dat je een early adaptor bent. Niet alles werkt even goed en de leercurve is toch wel steil. In dit artikel geef ik graag enkele van onze ervaringen terug.
De iPad wordt hoofdzakelijk gebruikt voor privé-doeleinden. Slechts 16% gebruikt deze device voor zakelijke doeleinden en dan gaat het om
Dell is van plan om haar eigen smartphones aan 25.000 werknemers te geven. Dit lijkt een directe boodschap te zijn
Bijna iedereen is wel eens bij de Efteling geweest, het is tenslotte de meest geliefde attractie van Nederland. Kort geleden
‘iPad: the new big gadget on campus’, ‘University successfully integrates iPad into MBA program’, ‘University to provide iPads to all
Dit is een bijdrage van onze ‘razende reporter for one day’, August de Vocht van Gemoro Mobile Media Vandaag was