E-publishing: uitdaging voor uitgevers
Uitgevers hebben nog genoeg mogelijkheden om succesvol te zijn in e-publishing, een markt waarin in Nederland in 2010 bijvoorbeeld 350.000 […]
Uitgevers hebben nog genoeg mogelijkheden om succesvol te zijn in e-publishing, een markt waarin in Nederland in 2010 bijvoorbeeld 350.000 […]
In mijn vorige artikel Het bewijs voor de iPad in het onderwijs gaf ik onder meer aan dat de slechte
Op 25 februari 2011 had Fontys Hogescholen haar finest moment met het eindevent van het iPadproject. Het experiment met 100
“Ik zie geen enkele reden waarom mobiel adverteren niet relevant zou worden voor elke adverteerder”. Die uitspraak deed Karim Temsamani onlangs
Waar je ook bent, de iPad bepaalt steeds meer het gedrag van mensen. Zat laatst op een ochtend bij de
Het jaar is begonnen en dat betekent trendvoorspellingen die we dan voor dit jaar op werkelijkheid gaan beoordelen. Ook over
Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de top 20 best bezochte websites van Nederland in 2010 op mobiele telefoons.