In 6 stappen luisteren naar de klant
Het ligt meer voor de hand dan de praktijk uitwijst. Luisteren naar de klant. De stem van de klant versus […]
Het ligt meer voor de hand dan de praktijk uitwijst. Luisteren naar de klant. De stem van de klant versus […]
Het adverteren via sociale media kan een effectieve manier van online adverteren zijn enerzijds en anderzijds is het mogelijk om
Met het voortschrijden van de tijd is sociale media steeds minder goed weg te denken uit onze samenleving. We staan
Het is verbazingwekkend, elk jaar opnieuw, hoe je uitkijkt naar de feestmaand, het aankomen en vertrekken van de Goedheiligman, het
Het maken van een klantgerichte en klantcentrische website vraagt een andere benadering dan “bouw een website”. Nu zal vandaag er
In de meeste marketing- en communicatiestrategieën zitten elementen van sociale media. De definitie van sociale media is natuurlijk de basis.
Een campagne succesvol maken hangt met veel aspecten samen. Het gaat te ver om in 1 document de oplossing aan