Web2.0, een interessante toevoeging voor CRM?
Klantbehoud is sinds “de crisis” weer een van de belangrijkste strategieën voor Business-to-Businessbedrijven. Niet alleen omdat er zekerheid van inkomsten […]
Klantbehoud is sinds “de crisis” weer een van de belangrijkste strategieën voor Business-to-Businessbedrijven. Niet alleen omdat er zekerheid van inkomsten […]
Een keer in de zoveel tijd kom je zo’n echt schoolvoorbeeld van het gebruik van Social media tegen. Enkele dagen
‘Alle web2.0 websites hebben gefaald bij het aantonen van een verdienmodel’, dat is een uitspraak die je vaak hoort uit
Het antwoord op deze vraag is eigenlijk niet, nog niet althans. Voor een opdracht heb ik me de afgelopen tijd
Ok, het lijkt er op dat de Social Media workshop begint te landen. Na eerder mensen bewust gemaakt te hebben
Eerder schreef ik al een artikel over de constatering dat veel bedrijven met hun Social media activiteiten blijven steken in
Fox kondigt aan om zogenaamde ‘Tweet-peats’ te introduceren tijdens tv-series Fringe en Glee. Deze Tweet-peats zijn live Tweets van de