12 KPI’s voor elke digital marketeer – deel 2 van 3 delen
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van […]
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van […]
Een KPI is een Key Performance Indicator. Dat weet nagenoeg elke marketeer wel. In veel gevallen is het vaststellen van
De online mogelijkheden nemen elke keer weer toe. Dat maakt dat we als marketeer keuzes moeten maken. Het zorgen voor
Een marketingfunnel. Wie werkt er niet mee? Ik verwacht dat veel mensen nu aangeven dat ze niet echt werken met
Je producten, diensten, merk en business breng je onder de aandacht. Daar zijn legio mogelijkheden voor, online en offline. In
Niemand verwacht het, niemand hoopt het en niemand rekent er op. Natuurlijk gaat er bij onszelf niets verkeerd. We maken
In deel 2 gaan we verder met het ontwikkelen van een digitale strategie in vogelvlucht.