44 KPI’s voor contentmarketing – deel 3 van 3 delen
In deel 1 en deel 2 zijn we gestart met 5 thema’s. We gaan in deel 3 door met het […]
In deel 1 en deel 2 zijn we gestart met 5 thema’s. We gaan in deel 3 door met het […]
In deel 1 zijn we gestart met 2 thema’s. We gaan in deel 2 door met het ontwikkelen van KPI’s
Er wordt veel tijd en geld gestopt in het produceren van content en het verspreiden van de content. Of deze
Content is onlosmakelijk verbonden met marketing en de inzet van media. Je hebt immers iets te vertellen in een uiting.
We roepen het allemaal, de content bepaalt de relatie met de klant. Content moet kwalitatief zijn, moet relevant zijn, moet
Een kopregel is belangrijk. In een zoekmachinemarketing-strategie helpen goede kopregels om de organische vindbaarheid te vergroten bijvoorbeeld. Ook trekt een
Vaak wordt er geschreven over marketing- en communicatieplannen. Ook het communiceren met de eigen collega’s kan het verschil maken voor