Hoe word je een succesvolle marketeer?
De 21ste eeuw. We leven in een ander tijdperk dan 30 jaar geleden. Innovaties en veranderingen volgen elkaar snel op.
De 21ste eeuw. We leven in een ander tijdperk dan 30 jaar geleden. Innovaties en veranderingen volgen elkaar snel op.
Het gebruik maken van Google+ Hangout ligt steeds vaker voor de hand. Of hiermee Skype en FaceTime tot een einde
De sales funnel. Een thema dat vaak wordt aangewend zeker in een verkoop georiënteerde onderneming. B2B of B2C, profit of
Nagenoeg iedereen in werkend Nederland heeft een LinkedIn profiel. We gebruiken het als CV wanneer we werk zoeken, we gebruiken
Twitter, verguisd en geroemd. Je herkent dat vast wel. Wat kun je er nu wel mee en wat kun je
Wij bedoelen met Social Business niet zomaar de organisatie die een non-profit doelstelling kent maar de organisatie die die succesvol
Vanuit lange traditie zegt de marketeer dat het werven van klanten duurder en meer inspanning vraagt dan het behouden van