Marketeers moeten verder kijken dan merkpagina’s op Social Networks
Iedereen kent ze, de merkpagina’s en door bedrijven opgezette merkgroepen op Social networks. Denk bijvoorbeeld eens aan het enorme aantal […]
Iedereen kent ze, de merkpagina’s en door bedrijven opgezette merkgroepen op Social networks. Denk bijvoorbeeld eens aan het enorme aantal […]
Ik ben dol op de rapporten van Nielsen, dat mag gezegd worden! Eerder schreef ik al diverse samenvattingen van hun
Miscommunicatie door interpretatiefouten en aannames lijken tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Met name marketeers zijn erg bedreven in het communiceren
Schreef ik eerder deze maand nog dat er kansen lagen in Buzzmarketing op Twitter, ondertussen heeft een Twitvertising bureau al
Het gebruik van sociale media binnen een online marketingstrategie is een regelmatig terugkerend onderwerp op Bijgespijkerd. Zo schreef Sjef een
Steeds meer bedrijven stellen speciale interactieve websites samen om studenten al vroeg aan zich te kunnen binden. Voor veel bedrijven
Op de marketing 2.0 conferentie vorige week in Parijs stonden de twee toonaangevende sociale netwerken MySpace en Facebook beide met