De commercialisering van de flashmob
De flashmob, die begon als verschijnsel van nieuwe media enthousiastelingen, werd een tijd geleden een hype. Vervolgens begon de commercialisering […]
De flashmob, die begon als verschijnsel van nieuwe media enthousiastelingen, werd een tijd geleden een hype. Vervolgens begon de commercialisering […]
Vanmiddag tweette de Partij van de Arbeid dat het Twitter-account van Job Cohen niet echt is. Altijd vervelend als iemand
Vandaag zouden Sjef en ik spreken op de nationale carrierebeurs. Zouden. Want onderweg zorgde een hardnekkige kei ervoor dat Sjef
Dailyblogger.com komt met een ‘cheat sheet’ waarop staat hoe de verschillende sociale media in te zetten zijn. Hierin zijn o.a.
Hoe ver kunnen sociale netwerken gaan met toevoegen van profielinformatie die het mogelijk maakt om heel selectief ervaringen over trainingen
Ik heb in mijn persoonlijke introductie op Bijgespijkerd aangegeven dat ik in mijn bijdragen de focus wil leggen op de
Dag drie van SES London: de sessie over Social Media metrics met Jim Sterne. Waar je verwacht veel concrete tips