Boekreview: Klant in de driver’s seat – Sjors van Leeuwen
Het boek ‘Klant in de driver’s seat – klantgericht innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities’ van Sjors van Leeuwen claimt het […]
Het boek ‘Klant in de driver’s seat – klantgericht innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities’ van Sjors van Leeuwen claimt het […]
In het indrukwekkende gebouw van Christelijke Hogeschool Windesheim vond afgelopen vrijdag 25 januari het State of the Art Marketing Event
Op dinsdag 20 en woensdag 21 november vond de vierde editie van de Google Analytics Users Conference plaats in Taets
Donderdag 8 november stond de eerste editie van het Online Advertising Congres in Haarlem op de agenda. Het congres
Sinds de komst van de eerste banner online heeft de term ‘online advertising’ zijn intreden gedaan. De markt heeft
De introductie van Edgerank in 2010 maakte van Facebook-marketing een echte uitdaging. Edgerank zorgt er, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, voor
Eind juli maakte Google bekend dat er plannen waren om retargeting via Google Analytics mogelijk te maken. Inmiddels is deze optie ook