Hoe kopen consumenten?
Het ontwikkelen van een customer journey, buyer journey of klantreis is een veel voorkomend thema bij marketing- en communicatieprofessionals. Er […]
Het ontwikkelen van een customer journey, buyer journey of klantreis is een veel voorkomend thema bij marketing- en communicatieprofessionals. Er […]
We weten het allemaal. Het onderscheidend vermogen, de toegevoegde waarde voor een klant, zit met name in de beleving die
We draaien alles om. We gaan niet nadenken hoe we beter een instrument kunnen inzetten maar beginnen de blog vanuit
Of het nu Omnichannel, multichannel, cross of geĂŻntegreerd heet, er is geen campagne te bedenken die niet uit meerdere kanalen
De smartphone is niet meer uit ons leven te bannen. We kopen meer via tablets dan via laptops, laat staan
Het ontwikkelen van een customer journey of een buyer journey is een instrument om goed inzicht te krijgen in de
Online je bedrijf starten is tegenwoordig niet heel erg moeilijk meer. Je luistert naar de klant, kijkt naar behoeften, kiest