Tijdschrift voor Marketing en Multiscope begrijpen social media niet
“Marketeers begrijpen social media niet.” Het is een veelgehoorde statement. Als twee gezaghebbende partijen in de marketingwereld dan onderzoek doen […]
“Marketeers begrijpen social media niet.” Het is een veelgehoorde statement. Als twee gezaghebbende partijen in de marketingwereld dan onderzoek doen […]
Om meer te weten te komen over de strategie en effecten van sociale media organiseerde ManagementBoek.nl in samenwerking met NIMA
Regelmatig stellen klanten mij de vraag of ik een kort lijstje heb met punten waarmee zij een webpagina kunnen optimaliseren.
Eieren, iedereen ziet ze wel eens langs komen op Twitter. Mensen die geen avatar bij hun account hebben gezet, maar
De laatste tijd heb ik veel nadruk gelegd op de iPad als bijzonder leerinstrument en daarmee raakte de smartphone wat
Marketeers hebben bijna traditiegetrouw grote moeite met het juist aanvoelen van wensen, behoeftes en het inspelen op de doelgroep. Dit
Het is één van de meest gehoorde cliché’s in presentaties, blogposts en boeken over social media: organisaties moeten leren de