Hoe QR codes de bedrijfsstrategie versterken
Vorige week presenteerde 3GVision cijfers over het gebruik van QR codes. Volgens 3GVision staat Nederland op de 6e plek voor wat […]
Vorige week presenteerde 3GVision cijfers over het gebruik van QR codes. Volgens 3GVision staat Nederland op de 6e plek voor wat […]
In mijn research proposal, met als onderwerp “Developing Relationships. Consumers as a sourcepakket for sustainable competitive advantage”, deed ik een
“Ik zie geen enkele reden waarom mobiel adverteren niet relevant zou worden voor elke adverteerder”. Die uitspraak deed Karim Temsamani onlangs
LinkedIn heeft de naam van haar advertentieprogramma gewijzigd in LinkedIn Ads. Tot eind januari kon je adverteren op LinkedIn met
Begin dit jaar werden tijdens de CES in Las Vegas de Mashable Awards uitgereikt. En in de categorie “Best Social
Het is al enige tijd voer voor verhitte discussies online, het begrip “social media expert”. Velen mengen zich in de
De vraag speelt nogal eens: moet een bedrijf nog wel een eigen website hebben? Volstaat het niet om aanwezig te