Marketingpioneers, een succesformule in opbouw

Voor de tweede keer organiseert online marktonderzoeker Multiscope haar eigen marketingevent. De eerste keer was in 2008, en ik was destijds zelf ook aanwezig. De eerste keer was het nog wennen aan de gewaagde structuur, maar daarom niet minder interessant. Destijds lag de nadruk echter iets teveel op de vele pitches die werden gehouden door startups. Na een tijdje werd het daarom wel een erg lange zit.

Dit jaar wordt Marketingpioneers dus voor de tweede keer georganiseerd en is het een stuk grootser aangepakt. Er is inmiddels een uitgebreide schare aan samenwerkingspartners en de positionering is krachtiger. Er schijnen al ruim 200 mensen zich ingeschreven te hebben, die allemaal op 4 februari present zullen zijn in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Een succesformule lijkt geboren.

Marketing Pioneers is voor marketeers die graag voorop lopen. Voor mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken en de ambitie hebben om te excelleren in hun vak. Dit maakt de inhoud en de aanwezigen zeer interessant. Als ze dan ook nog eens een aantal lessen hebben meegenomen vanuit het eerste event, dan wordt het ongetwijfeld een zeer interessant event. Volgens mij zijn er een of meer Bijgespijkerd bloggers aanwezig, dus wellicht kunnen we een mooi verslag verwachten als je zelf niet kunt (zoals ondertegekende bijvoorbeeld).



Tip! Onze top 3 CRM systemen

Scroll naar boven