Up to date over Online Marketing: Vision 2009

Op donderdag 5 februari a.s. zal het marketingevenement Vision 2009: Online Marketing plaatsvinden op de Universiteit van Tilburg. Een uitgelezen kans om meer theoretische en praktische kennis te genereren over Online Marketing.

Vision 2009 heeft een dagvullend programma en is bedoeld voor zowel studenten als bedrijfsbezoekers en wetenschappers. Het ochtendprogramma bestaat uit lezingen van Pim van der Feltz (Country Manager Google Nederland), Wilfried Gradus (Marketing and Sales Manager Alice) en Harold Miesen (Online Marketing docent Universiteit van Tilburg).
Tijdens het middagprogramma zullen sprekers van vooraanstaande bedrijven zoals Transavia, TNT en SNS Bank parallellezingen en workshops verzorgen (waaronder een workshop van ondergetekende van PauwR Internetmarketing) en als knallende afsluiter zal Jeroen Mol een presentatie geven over de nieuwste trend op het gebied van online marketing; augmented reality.

Het bijwonen van dit evenement zal voor u ongetwijfeld leiden tot vernieuwde inzichten in de wijze waarop Online Marketing deel uit kan maken van uw marketingstrategie.

Op de website www.vision-tilburg.nl vindt u een volledig overzicht van het dagprogramma en vind u meer informatie over de lezingen. Op deze website vind u tevens de mogelijkheid om u in te schrijven voor Vision 2009.

Download en print het inschrijfformulier voor bedrijfsbezoekers op www.vision-tilburg.nl. Graag verwelkomen wij u op donderdag 5 februari. Wegens een deelnemerslimiet voor de workshops raden wij u aan vóór 22 januari, 2009 in te schrijven. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact opnemen met de commissie Vision van Asset | Marketing Association Tilburg via vision@asset-matilburg.nl of telefonisch via 013 – 466 30 44.



Tip! Onze top 3 CRM systemen

Scroll naar boven