NIMAstudents is het jongereninitiatief van Nima, gerund door studenten. Op 11 februari organiseren zij in samenwerking met Microsoft het event ‘Nieuwe media en de impact voor de marketeers’ op Schiphol.
Thera Vinkesteijn (Business Development Manager, TNT Post), Alexander Vlasblom (Marketing Director, Netsize), Dennis Stolk (Marketing Manager, Rabo Mobiel) en natuurlijk Microsoft delen hun ervaringen met jouw en vertellen hoe zij omgaan met nieuwe media binnen hun bedrijf.
Programma
13.00 Ontvangst
13.30 Welkomstwoord door Gonnie Been – Microsoft
13.40 Openingswoord NIMA Students
14.00 Presentatie en discussie Thera Vinkesteijn, TNT Post
14.30 Presentatie en discussie Alexander Vlasblom, Netsize
15.00 Break
15.15 Presentatie en discussie Dennis Stolk, Rabo Mobiel
15.45 Presentatie en discussie Maarten Sonneveld, Microsoft
16.45 Workshop o.l.v. Sabine Hess, Microsoft
17.15 Borrel, diner en ruimte voor dialoog en rondkijken bij Microsoft
Datum/tijd:11 februari 2009 om 13:00 uu
Prijs:NIMA lid (obv studentenlidmaatschap): € 10 incl. BTW / geen lid (en niet-studenten): € 20 incl. BTW
Locatie:Microsoft, Schiphol
Organisator:NIMA Students
Mocht je interesse hebben je aan te melden, dat kan op: http://www.nima.nl/Formulier_AanmeldenBijeenkomst.aspx?id=787 Bijgespijkerd zal tevens aanwezig zijn voor de nodige informatieverschaffing.