Er komen de laatste maanden veel boeken uit. Vooral op het gebied van internet besluiten veel ervaringsdeskundigen hun verhaal te vertellen. Boeken van bekende namen als Frank Meeuwsen, Ernst Jan Pfauth en ‘Het meisje van de slijterij‘ sieren de boekwinkels. De meeste van deze boeken beschrijven een persoonlijk verhaal van de auteur, ondersteund door de nodige tips en praktijkvoorbeelden.
Komende week komt er echter nog een nieuw boek uit, dit maal meer theoretisch en strategisch van aard. Initiatiefnemer Sjef Kerkhofs en mede-auteurs Maurice Beerthuyzen, Martijn Planken en Jan Adriaanse schreven de afgelopen maanden het boek Social Marketing Strategie; van experiment naar succes, dat inmiddels de Top-100 van Managementboek.nl is binnengedrongen. Het boek is dus al te reserveren!
Social Marketing Strategie; van experiment naar succes, is volgens Sjef een combinatie tussen abstractie en toepasbare praktijk. In Nederland is het een van de eerste boeken dat daadwerkelijk middels een strategisch/theoretisch kader op social media marketing in gaat. De auteurs geven aan dat het boek gebruikt kan worden bij het structureel benutten van sociale media binnen je marketingcommunicatie. Niet uitgaande van hypes dus, maar van marketingstrategie!
Voor de lezers van Bijgespijkerd is een drietal boeken ter beschikking gesteld. Bestel het boek op Managementboek.nl en laat in de comments achter dat je het besteld hebt, dan maak je kans op teruggaaf van je geld als het boek daadwerkelijk gelanceerd is. Mensen die reeds eerder gereserveerd hebben kunnen ook meedingen door een comment achter te laten.