Een ding hebben ze in ieder geval vanaf nu gemeen, Bijgespijkerd! Wederom kan ik met trots melden dat er drie nieuwe bloggers aan het team worden toegevoegd. Sterker nog, begin volgende week verwachten we nog twee extra bloggers. Maar laten we beginnen bij het begin, de drie nieuwe bloggers van vandaag. Als Tilburgse organisatie dienen we onze naam als poort naar Vlaanderen natuurlijk eer aan te doen, vandaar dus ook onze eerst Belgische blogger! Daarnaast komt er iemand van een zeer gerenommeerd Amsterdams PR bureau schrijven en een projectmanager van een IT bedrijf. Nieuwsgierig? Hier zijn de officiële intro’s.
Thomas Boogaerts is student burgerlijk ingenieur computerwetenschappen aan de KULeuven. Met een grote passie voor persoonlijke groei blogt hij op Toomas.be over succesvol worden, populariteit, geld verdienen en de wereld veranderen. Als schrijver en drummer is hij enorm geïnteresseerd in alles wat met buzz marketing, social media en BTL promotion te maken heeft. Thomas is ook te vinden op Twitter.
Sjoerd van Sprang is opgeleid als communicatiewetenschapper aan de UvA en is actief als PR-adviseur in de zakelijke dienstverlening bij Coebergh. Hij heeft grote interesse in ethisch en verantwoord ondernemen en de wijze waarop bedrijven contact leggen met hun stakeholders, hetgeen onder andere tot uitdrukking komt in zijn afstudeeronderzoek over Corporate Social Responsibility. Centraal bij zijn dagelijkse werkzaamheden staat de keuze voor de juiste middelen en boodschappen om bedrijven en hun stakeholders effectief met elkaar te laten communiceren. De rol van het internet is daarvoor onontkenbaar. Sjoerd is onder andere te vinden op Linkedin en Plaxo.
Joram Dees (1983) begon zijn carrière in de communicatie en marketing, maar zijn interesse ging al snel richting online. De kracht van social media en het grote bereik van online media boeien hem steeds weer. Maar ook de dynamiek van SEO en usability komen blijven in zijn blikveld komen. In zijn werk als projectmanager bij internetbureau Revenew in Amersfoort werkt hij dagelijks aan uitdagende projecten en heeft hij een adviserende rol op het gebied van online strategie en social media. Sinds een paar jaar houdt hij op onregelmatige basis een blog bij. Eerder was hij al actief als blogger op VueRoyale. Joram is te vinden op Twitter, LinkedIn en zijn eigen blog.