Zo, dat is nog eens een binnenkomer, niet?! Eind 2008 begon ik vol goede moed (maar vooral ‘omdat het kon’) met mijn toenmalige business partner Vincent Neve dit schitterende blog. Als snel groeide het ons boven het hoofd en gingen we richting duizenden bezoekers per maand en een groeiend blogger netwerk.
De complimenten en feedback vanuit het vakgebied hebben ons destijds de energie gegeven om door te gaan en Bijgespijkerd uit te bouwen als platform dat in het teken staan van ‘bijspijkeren op het vlak van online marketing’. Op dit moment bestaat het kernteam van Bijgespijkerd uit Natalie Vijlbrief, Peter van Loevezijn, Maurice Beerthuyzen en mezelf. Echter, voor ons allemaal geldt: we doen het ‘er bij’ in onze vrije tijd! En Bijgespijkerd verdient beter dan dat, daar waren we het al snel allemaal over eens.
Kortom, de hoogste tijd om een sterke partij met veel ervaring te zoeken die Bijgespijkerd kan voortzetten zonder de kernwaarden te verwaarlozen. ‘Ons kindje’ moet op gaan groeien en volwassen worden. Lumido Business Media, van onder andere vaktitel Customer Talk, gaat daar voor zorgen!
Het is dan ook met grote trots dat ik namens het Bijgespijkerd team mag aankondigen dat we overgenomen zijn door Lumido, exact 4 jaar na oprichting! Daarmee is de cirkel ook echt rond, en kan Bijgespijkerd met haar huidige bloggers op weg naar een volwassen toekomst.
Bjørn Hascher, uitgever bij Lumido Business Media, over de overname: “De praktische insteek van de blogcontent van Bijgespijkerd spreekt ons erg aan en sluit goed aan bij de eveneens praktijkgerichte evenementen en vakjournalistiek die wij al maken. Blogcontent is heel verschillend ten opzichte van vakjournalistiek en ontbrak nog als apart merk in ons portfolio richting lezers en adverteerders. Wij zijn dan ook heel blij dat we de kans hebben gekregen om met onze inzet en investeringen, samen met de bloggers van Bijgespijkerd, een sterker merk te maken.”
Op dit moment worden alle voorbereidingen getroffen om begin 2013 met een vernieuwde website, een groter blogteam en allerlei andere verbeteringen de marketinglezer en ook adverteerders beter van dienst te kunnen zijn. Hoe ons dus in de gaten, er gaan gave dingen gebeuren !!!!