De komende zomerperiode is hét moment om je marketingkennis bij te spijkeren. Hieronder de vijf boeken die je volgens ons gelezen moet hebben.
1. Als de koning klant zou zijn, Sydney Brouwer
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.
2. Bel me wél, Patrick Jordens
Het spanningsveld tussen het commerciële belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant in het hele proces centraal te gaan stellen. Ontdek welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.
3. StoryBrand, Donald Miller & Daan Schmidt
De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden.
4. Content Management, Jan van Hee e.a.
Deze publicatie bundelt alle noodzakelijke informatie over content management en contentmanagementsystemen.
5. Op koers op karakter, Sylvia Vrugt
In ‘Op koers op karakter’ legt ondernemend adviseur Sylvia Vrugt uit hoe het kan dat zelfs wanneer organisaties kiezen wat ze gaan aanpakken, het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegenvalt.